مادران عزیز در این مطلب، سیسمونی نی نی وب به شما اطلاعاتی از استانداردهای لازم برای خرید آغوشی مناسب نوزادمی دهد تا بدانید چه آغوشی برای کودکتان بهتر است. برای خرید سیسمونی نوزاد خود به فروشگاه اینترنتی نی نی وب سربزنید. سیسمونی نی نی وب نیازهای کودک شما را از طریق تامین محصولات با کیفیت و قیمت مناسب فراهم کرده است.

بهترین و مقرون به صرفه آغوشی های کودک

آغوشی یکی از وسایل ضروری برای نوزادان است. مخصوصا آن دسته از والدینی که مشغله های بیشتری دارند. آغوشی وسیله ای است که به والدین این امکان را می دهددر عین حال که کودک خود را در آغوش دارند به کارهای دیگر خود نیز برسند. برای رفت و آمد در مکان های شلوغ و پرتردد که استفاده از کالسکه و کریر معمولا مشکل است، این وسیله جذاب این آزادی را به شما می دهد تا با خیال راحت به آن مکان بروید. از این رو توصیه به شما می کنیم که خرید آغوشی را در لیست خرید سیسمونی خود قرار دهید.

چه وقت هایی از آغوشی استفاده کنیم؟

هنگامی که شما به بیرون می روید، هنگامی که برای انجام کارهایتان به دست هایتان نیاز دارید، هنگامی که می خواهید با اتوبوس به جایی بروید، در شرایطی از این قبیل آغوشی استفاده می شود.

ویزگی های آغوشی کودک مناسب

محکم بودن:یک آغوشی و بندهایش باید به اندازه کافی محکم باشند، تا قادر به محکم نگه داشتن نوزاد باشدو شما را از حیث امنیت کودک مطمئن کند. هرگونه پارگی و سستی در آغوشی و بندهایش موجب می شودتا نوزاد در آغوشی پایین بخیزد، تنفس اورا مختل سازد و به پشت او فشار بیاید.

ویوی خوب:آغوشی باید طوری باشد که هر وقت به پایین نگاه کنید با یک نگاه گذرا به راحتی چهره کودک دلبندتان راببینید. فاصله ای به نزدیکی یک بوسه: وقتی فرزندتان را در آغوشی قرار می دهید، اندازه فاصله سرکودک با شما باید نزدیک به چانه شما باشد، به عنوان مثال وقتی سرتان را به پایین خم می کنید، باید بتوانید روی سر و پیشانی نوزادتان را ببوسید.

فاصله چانه با قفسه سینه نوزاد: برای اطمینان از تنفس منظم نوزادتان، باید مراقب باشیدکه فاصله سینه و چانه او حفظ شود.

تکیه گاه پشت: در یک آغوشی نرمال و درست کودک باید به راحتی نزدیک شما نگه داشته شود، بنابراین قسمت پشتی آن بسیار مهم است. تشک قابل تنظیمی که در قسمت پشت او قرار می گیردباید قادر به محافظت از سر،گردن و کمر کودک باشد.

http://nini-web.ir/cat/%D8%A2%D8%BA%D9%88%D8%B4%DB%8C/

راحتی: سهولت و راحتی استفاده از آغوشی در صورتی که کودک به صورت رو به جلو در داخل آغوشی است، و هم در صورتی که کودک به صورت پشت داخل آغوشی است بسیار مهم است.

قابلیت شست وشو:قابلیت شست و شوی آغوشی یکی از مسائل مهمی است که هر آغوشی باید داشته باشد، چراکه نوزاد معمولا متناسب سنش دردسرهای خاص خودش را دارد و قابلیت شست و شوی آغوشی خیال مادر را از تمیز بودن فرزندش راحت می کند.

محفظه ایمن: در حقیقت برای نوزادانی که تازه از رحم مادر به دنیای بیرون پا گذاشته اند این محفظه گرم و نرم و راحت که آرامش و گرمای رحم مادر را برایشان تداعی می کند امری حیاتی است. اگر آغوشی به بندهای قابل تنظیم روی شانه و کمربندمجهز شده باشد، امکان تنظیم آغوشی متناسب با قدنوزاد فراهم خواهد بود. بدین صورت کمترین فشار به مهره های گردن و کمرش وارد می شود.

انعطاف پذیری: بعضی از والدین آغوشی های یکطرفه و قنداقی برای زمان نوزادی و آغوشی های پیچیده تر را برای زمانی که کودکشان بزرگتر شد ترجیح می دهند. اما بیشتر آغوشی ها طوری طراحی شده اند که با بزرگتر کودک هم قابل استفاده باشند.

مناسب برای تغذیه با شیر مادر: توجه داشته باشید که اگر هنگام استفاده از آغوشی قصد شیردهی دارید، مدلهای یکطرفه و یا قنداقی بهتر از انواع پیشرفته آن است.

استفاده آسان: بااینکه بعضی اوقات به کمک نیاز دارید،بااین حال مدلی را انتخاب کنید که به تنهایی یا ترجیحا با یک دست قادر به هدایت آن باشید. شما باید به تنهایی قادر به پوشیدن یا در آوردن آغوشی باشید و با کودکتان را داخل آن گذاشته یا خارج کنید. بعضی از آغوشی های پیشرفته طوری طراحی شده اند که قفل آنها براحتی باز می شود و می توان بدون بیدار کردن کودک اورا داخل تخت یا کالسکه قرار دارد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 243
برچسب ها : آغوشی کودک, آغوشی نوزاد, بهترین مارک آغوشی,

تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | 10:16 | نویسنده : نازنین عمرایی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.